W SP nr 3 zakończyła się realizacja projektu unijnego „British Language and Culture in Primary Teaching”
W Szkole Podstawowej nr 3 w Skarżysku- Kamiennej właśnie zakończył się projekt unijny pt „British Language and Culture in Primary Teaching”, realizowany w ramach programu Erasmus+.
W projekcie wzięli udział: Dyrektor szkoły Małgorzata Wąsik, Agata Buda (główny autor i koordynator projektu), Joanna Kaleta, Renata Paduch, Iwona Młodawska-Kasprzycka, Anna Sobota, Joanna Wojton – Rzeszowska, Agnieszka Zawicka.
W ramach projektu nauczyciele SP 3 odbyli szkolenia językowe i metodyczne w Londynie i Cambridge. Ich celem projektu było wdrożenie elementów nauczania dwujęzycznego (metodą CLIL) na wybranych przedmiotach.
Obecnie, w szkole metoda ta jest stosowana na zajęciach z: edukacji wczesnoszkolnej, języka polskiego, historii, matematyki oraz w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (logopedia, terapia SI, zajęcia rewalidacyjne). Wprowadzono innowację pedagogiczną: Ready, steady, go! w klasie 1 oraz zaplanowano dalsze działania mające na celu podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w zakresie języka obcego oraz nowoczesnych metod pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Rezultaty projektu są wymierne i widoczne w pracy placówki. Nauczyciele podnieśli swoje kompetencje językowe i interpersonalne, dzięki czemu szkoła stała się konkurencyjną placówką na rynku. Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zakończyła analizę raportu końcowego, zatwierdziła go bez zastrzeżeń i oceniła pozytywnie. Nauczyciele już myślą o udziale w następnych projektach językowych.
W projekcie wzięli udział: Dyrektor szkoły Małgorzata Wąsik, Agata Buda (główny autor i koordynator projektu), Joanna Kaleta, Renata Paduch, Iwona Młodawska-Kasprzycka, Anna Sobota, Joanna Wojton – Rzeszowska, Agnieszka Zawicka.
W ramach projektu nauczyciele SP 3 odbyli szkolenia językowe i metodyczne w Londynie i Cambridge. Ich celem projektu było wdrożenie elementów nauczania dwujęzycznego (metodą CLIL) na wybranych przedmiotach.
Obecnie, w szkole metoda ta jest stosowana na zajęciach z: edukacji wczesnoszkolnej, języka polskiego, historii, matematyki oraz w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (logopedia, terapia SI, zajęcia rewalidacyjne). Wprowadzono innowację pedagogiczną: Ready, steady, go! w klasie 1 oraz zaplanowano dalsze działania mające na celu podnoszenie kwalifikacji nauczycieli w zakresie języka obcego oraz nowoczesnych metod pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Rezultaty projektu są wymierne i widoczne w pracy placówki. Nauczyciele podnieśli swoje kompetencje językowe i interpersonalne, dzięki czemu szkoła stała się konkurencyjną placówką na rynku. Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zakończyła analizę raportu końcowego, zatwierdziła go bez zastrzeżeń i oceniła pozytywnie. Nauczyciele już myślą o udziale w następnych projektach językowych.
skomentowany przez: Krzysiu Lipiec
skomentowany przez: Piniondze nie biero siem z nieba
skomentowany przez: gość
skomentowany przez: Jak wam nie wstyd?
skomentowany przez: trew
skomentowany przez: pasy